کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 4 / 4 / 1393برچسب:, توسط علی

مسافر بی بدرقه من اینقدر بی صدا رفتی که از وداع جا ماندم باز به غیرت چشمانم که آبی پشت سرت ریختند

.

.

این روزها با کی میخندی وقتی تو گریه میسوزم

.

.

زمـان همـه چیـز را حـل می کنـد امـا انگـار سـاعـت دنیـا … خـواب اسـت

.

.

سه آرزوی قشنگ عاشقانه : بی من نباشی بی تو نباشم بی هم نباشیم

.

.رعد و برق هارت و پورت است چیزی در دل ابر نیست جز اشک جز باران .

 

عکس های عاشقانه غمگین

 



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت10:46---17 تير 1393
امروز... از بـــــیـــداری لذت می‌بــرم ..
از ســـــــــــردرد لذت می‌بـــــرم ...
از خــــــــــــوردن قرص‌های رنـگـــــــــــــــــــارنگ لذت می‌بــــرم ..
از مـشــکـــــــی پـــوشــیـــدن لذت می بــــــــرم ..
از تـــنـــهـایـــی ِ بــــی انـتـهـــایــم لذت می‌بـــــــرم ...
از پــــرواز توی خیالم با تــــــــــــــــو لذت می بـــــــرم ...
از تک تک کــام‌هایی که از ســیــگـــــــار می‌گــیـرم لذت مــی‌بــرم ..
و همین برای انــتـقــــام گرفتن از زنــــــــدگـــی کافیست !


رها
ساعت1:26---17 تير 1393
کوه غمی از کف چهاردیواری ام زاده می شود

سقفم را در هم می کوبد

سقف آسمان پیداست

آسمانم بوی غم می دهد..


maryam
ساعت20:36---14 تير 1393
حدایابه جهنمت نیازی نیست ماآدم هابیشتریکدیگررامیسوزانیم...


Rooze19
ساعت12:49---12 تير 1393
وبلاگه خیلی زیبایی دارید

atefeh
ساعت18:55---11 تير 1393
ادعایِ بی تفاوتی سخت است....

آن هم

نسبت به کسی که

زیباترین حس دنیا را با او تجریه کرده ای....


mهی بابا
ساعت15:51---11 تير 1393
دلم گرفته است

دست به دامن قلم می شوم و کاغذ که سنگ صبور من است
و

واژه هایی که خط به خط پیاده می شوند

این بار سر بسته می نویسم :

"هیچ کس به اندازه ی من ...

و هیچ کس به اندازه ی تو ...

اجازه بده !

تا هیچ کس نداند

من و تو ..."

باز دوست داشتنم گل می کند

با این حال می نویسم ....

شاید روزی به تماشای دلتنگی هایم بنشینی

روزی که سکوتِ واژه هایم

با خنده های تو شکسته شوند ...


mهی بابا
ساعت15:51---11 تير 1393
فردا باز هم می خندم …

تنها امروز از دنده ی راست دلشوره بیدار شده ام

نه بهانه می گیرم نه حرفم می آید...



mهی بابا
ساعت15:51---11 تير 1393
میرود و من
پشتش آب
نمیریزم
وقتی هوای رفتن دارد
دریا را هم
به پایش بریزی
بر نمی گردد ....!


mهی بابا
ساعت15:50---11 تير 1393
دســت بـــہ دلـــــم نذاریـــــــد !!!
مــــے سوزیــــــد !!!
داغ خیلـــــے چیــز هـــا به دلــــ م مـانده ...


سارا
ساعت20:47---8 تير 1393
سلام اپم...

atefeh
ساعت11:57---8 تير 1393
گریـــه کــن بشیــــــن عکــس عشقـــتو ببیــــــــن

ولی جـــــــــای گله نیــــــست

عاشقـــــــــی یعنی همیـــــــن

حــــــق داری بهونـــه از هر چیـــزی بگیـــــــــری

ولــــی حــــق نـــداری بــــری....


atefeh
ساعت8:03---7 تير 1393
دیده ای شیشه های اتومبیل را وقتی ضربه ای میخورند ترک میخورند ومیشکنند
ﺩیده ای شیشه خوردمیشود
ولی ازهم نمیپاشد
ﺍاین روزهاهمان شیشه ام;
خوردو تکه تکه،
ازهم نمیپاشم ولی شکسته ام..


atefeh
ساعت8:03---7 تير 1393
گاهي سکوت ، همان دروغ است .

کمی شیک تر ، روشنفکرانه تر و با مسئولیت کمتر!


atefeh
ساعت18:35---6 تير 1393
کمــــی مهـربـانتــــــر بــاش لطفــــاً ... !

برای شـــانــه ام سنگیــــن استــــــــــ ...

ایــن ....

ســرسنگینـــی هــا ...


atefeh
ساعت18:34---6 تير 1393
کاش هم قد هم بودیم

یا من قد تو فکر می کردم

آن گاه

لا به لای آرزوهای

قد و نیم قد من

قد بلند میکردی

تا به اعتبار

تکیه گاه امن تو استوار میشدم !


atefeh
ساعت18:34---6 تير 1393
خدایا!!!

درسته که خیلی گناه دارم

ولی خب "گناه" دارم...


atefeh
ساعت18:34---6 تير 1393
آدم ها می آيند

خودشان را نشان می دهند

اصرار می کنند

برای اثبات بودنشان و ماندنشان

اصرار می کنند که تو نيز باشی همراهشان

همان آدم ها

وقتی که پذيرفتی بودنشان را

وقتی که باورشان کردی

به سادگی می روند

و تو می مانی با باوری که ...


atefeh
ساعت18:02---6 تير 1393
کاش می فهمیدی
که تــــــــــو از دید من زیبا بودی ...
دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند!!!
و تـــــــــو
چه اشتباهی مغرور شدی …


atefeh
ساعت17:58---6 تير 1393
پشت این شیشه ی مانیتور بی جان

ادم باید ..

چه جانــــــی بکَند تا...

احساسش را بفهماند...


atefeh
ساعت17:11---6 تير 1393
به ســــــکوتم نرسیدی
به فریـــــــــــادم برس
آتش کــــه در مصحف مجیــــد شعله کشـــــید ،
جانمــــــــــان را سوخت
سوختن جانمان را فــــــــــــریاد کنیم...!!!


atefeh
ساعت17:08---6 تير 1393
کـــــــــــم بــاش
از کم بودنت نتــــــــرس
اونی که اگـه کم باشی ولــــــــت میکنه،
همونه که اگه زیـــاد باشی حیفو میلت میکنه. . .


mهی بابا
ساعت11:45---6 تير 1393
کـاش هر روز جـمعه بـود
آن وقـت می تـوانستـم
دلتـنگی هایـم را
بـر گردن غـروبـش بیـانـدازم ....


mهی بابا
ساعت11:44---6 تير 1393
دیگر به هوای نازت هیچ مردی سر به بیابان نمی گذارد !
.
ساده ای لیلی جان !!!
.
اینجا مجنون ها با یک کلیک روزی هزار بار عاشق می شوند..!!


atefeh
ساعت11:59---5 تير 1393

ﺍﺻﻦ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺑﺪﻭﻥ ﻭﺣﺸﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﻧﻤﯿﺸﻪ ؛

ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻮﻫﺎﺷﻮ ﺑﮑﺸﯽ ، ﮔﺎﺯﺵ ﺑﮕﯿﺮﯼ، ﺑﺪﻭﯾﯽ ﺩﻧﺒﺎﻟﺶ ﻭ ﺍﻭﻧﻢ ﺟﯿﻎ ﺑﺰﻧﻪ!

ﺑﻌﺪﻡ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﭘﺮﺗﺶ ﮐﻨﯽ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮐﺼﺎﻓﻄﻪ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ ﺭﻭ ... !


atefeh
ساعت11:58---5 تير 1393

انـقـضای خــاص بــودنـت بـه پـایـان رسـیـد…

دیـگـه بـه تــو فکـر نـمـیـکـنـم

گـنـاه اســت!!

چـشم داشتـن بـه مال غـریـبـه ها …


maryam
ساعت11:21---5 تير 1393
آخریک شب بادلهره نبودنت میخوابم...وصبح فردا...اتاق هرچقدرهم نورانی ترشود...من دیگرهرگزبیدارنخواهم شد...

maryam
ساعت19:29---4 تير 1393
خواستم گلــه کنم از نامهــربانــی هایت . . .



امـــــــّـــا . . .



خوب کــــه فکـــر میکنم . . .



مــــن . . .



بــی مقــدمه



عاشق تــــو شدم . . .



تقصیــر تـو نیست . . .



اشتبـــاه مَــن است . . .!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 531
بازدید کل : 31759
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک